Inici /Ressenyes

Ressenyes

85 ressenyes a Uniiti

Ressenyes 100 % reals i verificades.

N

Nadia B. valoració

12/06/2026 01:48
S

Samuel L. valoració

Bon et original (j'ai pris de l'anguille)

03/06/2026 05:23
R

ROD T. valoració

The terriyaki chicken in my bento box was tough and chewy. The rest was okay but for the money, there is better value close by.

08/05/2026 08:46
C

Christine M. valoració

Très joli cadre, plats excellents et service très professionnel et très agréable !

27/04/2026 12:45
J

Julien M. valoració

22/04/2026 05:09
M

Marc L. valoració

17/04/2026 03:47
L

Laurence H. valoració

Excellent restaurant, que je recommande vivement. Ambiance feutrée, service irréprochable, la patronne et le serveur sont adorables. Les sushis et les autres plats sont très joliment présentés, d’une fraîcheur incroyable, et délicieux. Nous avons adoré

12/04/2026 06:30
A

Angel C. valoració

If zero stars were an option, I would give them without hesitation. The food was poor overall. The service, was completely horrible, service of the waitress was awful- she stated that she is not the chef and therefore does not know what is in the dishes. I thought it’s essential for a server to understand the menu and accurately communicate what is being served. She can ask if she wasn’t sure instead of being argumentative, dismissive, and unwilling to take responsibility. She created a situation that made patrons felt unsafe. Serving an allergen without warning is not just careless—it is dangerous! Overall, the service was disrespectful, unprofessional, and frustrating.

11/04/2026 07:52
T

Tania S. valoració

Très bon service et qualité des produits au top. C'était excellent!

08/04/2026 06:22
E

Elise D. valoració

Tout était délicieux, de plus la musique était douce et assez basse (ça change des restaurants bruyants), le service était impeccable, rien à redire, déjà hâte d'y retourner :)

30/03/2026 01:26